Medlemsmøte 24. januar kl. 12.00 om boklovsarbeidet. Aslak Sira Myhre forteller om status og prosessen videre.

En ny boklov får konsekvenser for alle som jobber i bokhandelen. Førstkommende mandag 24. januar klokken 12, inviteres alle våre medlemmer til å bli med på et informasjonsmøte om arbeidet som pågår.

Aslak Sira Myhre, nasjonalbibliotekar fotografert på Nasjonalbilioteket. Foto: Gorm K. Gaare

Velkommen

Nasjonalbibliotekar Aslak Sira Myhre leder utredningsarbeidet med den nye bokloven. Han vil innlede og gi en status om arbeidet som er gjort i Kulturdepartementet så langt og prosessen videre.

Styret og adminstrasjonen i Bokhandlerforeningen går deretter igjennom hvilke innspill vi har gitt til Kulturdepartementet så langt og hvorfor vi mener disse punktene er viktige for bokhandelen og lesing. Det blir selvsagt tid til spørsmål og innspill.

Slik kan du bli med på møtet:

Møtet foregår på Teams. Send en e-post til direktor@bokhandlerforeningen.no, så sender vi deg lenke til Teamsmøte.

Stikkord: